Chci být úspěšná na Instagramu!!!

Jedou jsem byla na jedné nejmenované akci. Myšlenka skvělá, ale kdoví proč, odnesla jsem si z ní největší dojem, že lidi, kteří tam mluvili, prahnou pouze po úspěchu na Instagramu. A začala jsem si toho všímat trochu víc. Jak lidi řeší, aby jejich Instagram měl nějaký ucelený koncept, aby Instragram měl sladěný feed, aby dával smysl, aby na něj bylo každý den co dávat. Jasně, tohle můžou řešit firmy, ale proč to řeší tolik „normálních“ lidí? A co je vlastně ten úspěch na Instagramu? Že máte hodně followerů? Že vám lidi píšou? A co vy jim za to dáváte? Nebo chcete jen dělat reklamu na hodinky a nesmyslné sprchové gely? Jakou to má pro ty lidi přidanou hodnotu?

Chtějte úspěch v životě, ne na Instagramu.

Vybudujte si nejdřív úspěch v reálném životě, jděte si za svými cíli, které máte, a pak to MŮŽETE sdílet na Instagramu a třeba tím motivujete ostatní, ale taky to vůbec dělat nemusíte. Na vaší osobní hodnotě vám perfektně sladěný feed a spoustu followerů fakt nepřidá.

Být blogger nebo Influencer, vždyť to zní tak idylicky.

Představa a realita jsou dvě odlišené věci. A nejde být dlouhodobě jen influencer, vždyť co by z toho člověk měl? Vždyť už i český trh je toho přesycen. Chápu, že jsou herci, moderátoři, zpěváci… influencery, protože nejdřív si šli za tím svým, dělají něco, co pro ně má hlubší smysl a lidi se o ně zajímají, proto se o ně začaly zajímat i značky a využívat jejich moc k propagaci. Ale opravdu není nutností, aby každý člověk na světě psal blog. Aby každý člověk na světě měl Instagram a něco se na něm snažil „tvořit“.

Lidi a priority se mění a já to vidím až teď.

Minulý rok jsem snila o tom, být online marketingový manager, protože se to dá dělat odkudkoli, protože mě Instagram bavil. Ale! Nemohla jsem si stále najít tu skulinu, jak se k tomu dostat a teď už vím proč, protože to tak nemělo být. Protože jsem měla otevřít oči. A otevřela, ale trvalo mi to.

Já a Influencer? Nebloguju pro peníze.

„Influencer někdy označovaný jako „vlivný uživatel“ je uživatel internetu, který dokáže s využitím obsahu, který vytváří, svých vazeb a velikosti svého publika ovlivnit chování dalších uživatelů na internetu. Takovíto uživatelé se často využívají v rámci marketingových kampaní – jsou totiž schopni přirozenou a důvěryhodnou cestou doručit komerční sdělení do své komunity.“

To je vyňatek z jedné odborné stánky. A taky jsem se někde dočetla, že každý, kdo má na Instagramu nad 5000 followerů, je brán jako Influencer. Takže já bych teoreticky ten iflůensr být měla, ale nikdy bych o sobě tohle netvrdila. A všem tady slavnostně přísahám, že se nikdy nezaprodám. Kývnu jenom na spolupráce, které přinesou prospěch všem stranám a nebudou čistě o produktu, a ne že budu dělat reklamu na hodinky.

Kývnu na to, ať mi kdokoli cokoli pošle, ale ne za účelem reklamy, ale za účelem toho, abych to já sama vyzkoušela a když to bude fajn a budu chtít se podělit s vámi, tak to udělám.

Sice možná umřu jednou úplně chudá, ale aspoň s čistým svědomím. Protože peníze pro mě nemají takovou váhu, jako právě ten pocit ze sebe samotné.

Instagram pro mě nikdy nebyl cíl.

To, že jsem založila blog a Instagram Silačky,bylo proto, abych měla kam filtrovat myšlenky. A dělám to tak do dnes. A jsem moc ráda, když se to někomu líbí. Já chci bojovat za lepší svět, ale ne jen tím, že to budu sdílet na Instagramu. Já chci konat. Já chci vytvářet něco reálného. V reálném svět, ne jen online. Chci zanechat hmotnou stopu na tomhle světě. A to je můj sen už od 16. Proto píšu knihu a díky Instagramu zjišťuju, co že to vlastně chci, ale je to jen prostředek. A taky díky tomu mám reálné publikum, které by tahle stopa mohla jednou zajímat.

Já chci předávat něco lidem, ale osobně. Chci je přimět uvažovat o věcech, chci s nima umět pracovat. Ale nejde to tak, že se jednoho dne probudím a je to tam. Musím umět pracovat nejdřív na sobě.

Vytvářejte reálné věci.

Buďte malíři, zpěváci, sochaři, učitelé, prodavači, truhláři, elektrikáři, popeláři. Pěstujte ovoce a prodávejte ho. Stavte domy, sázejte lesy, učte děti, prodávejte domácí chleba bez éček, starejte se o zvířátka, pomáhejte druhým, lovte ryby… cokoli.

Mě přijde, že je celý tenhle svět tak strašně naopak a tak moc mě to mrzí, ale vím, že samotná s tím nic nezmůžu. Zapomínáme na ty nejdůležitější věci v životě, bereme je jako samozřejmost a stávají se z nám povrchní bestie, které zajímají jen prachy.

Ale kdybychom raději místo všech těch influencerů měli zahradníky, truhláře,farmáře, malé lokální firmičky, vždyť by nám bylo tak krásně.

Vytvářejte reálné věci, S LÁSKOU. K


One Reply to “Chci být úspěšná na Instagramu!!!”

  1. Šárka

    To je napsané opravdu krásně, taky vidím instagram jen jako sdělovací prostředek, pro volný tok myšlenek. A i kdyz nemám ani dvě stovky sledujících je mi to jedno. Hlavni je pro mě osvěta o rakovině, kterou jsem onemocněla letos v květnu ve svých 25 letech. Založila si blog, taky pro tok myšlenek, a až časem se z něj vyvinulo víc.. A kdo má zájem, tak si z toho ponaučeni vyčte sám na webu. U instagramu jsem spíš nabila dojmu, že příspěvky pod obrázkem čte stejně málokdo. Stačí pěkná fotka, pár hastagů a lidé lajkují jako blázniví. Na to důležité sdelení které fotka obsahuje už často neřeší..

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *